24.07.2017
The information below is for now only available in Finnish
EHTOJEN HYVÄKSYMINEN
Näitä yleisiä käyttöehtoja (”Käyttöehdot”) sovelletaan Trinno Oy (Y-tunnus 2785304-6) (”Myyjä”) www.trinno.fi -sivuston käyttöön sekä tuotteiden tilaamiseen kyseisen sivuston kautta (”Verkkokauppa”).
Rekisteröitymällä ja/tai muutoin käyttämällä Verkkokauppaa, sen kautta saatuja tietoja tai tilaamalla tuotteita Verkkokaupan kautta hyväksyt nämä Käyttöehdot. Jos et hyväksy näitä Käyttöehtoja, et voi tehdä tilauksia Verkkokaupasta tai käyttää muita sen palveluita.
Jos olet alle 18-vuotias Verkkokaupan käyttäminen edellyttää huoltajasi suostumusta.
Hyväksymällä Käyttöehdot, vahvistat lukeneesi ja hyväksyväsi Rekisteriselosteessa esitetyt henkilötietojesi käsittelyyn liittyvät ehdot. Samalla hyväksyt lukeneesi ja hyväksyneesi Suoritusehdoissa määritellyt asiat.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta http://www.trinno.fi/ ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin Käyttöehtoihin.
TILAUSVAHVISTUS
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa eritellään: tuote, määrä, hinta, välisumma, maksutapa ja loppusumma sekä Asiakkaan tiedot.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin (vai Minun Tiedot -sivun) kautta voit myös tarkastaa tilauksen sisällön.
MAKSUTAVAT
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Maksusuoritus
Kurssi on suoritettavissa maksusuorituksen jälkeen. Kurssisuorituksesta myönnettävä pätevyyden todentava kortti postitetaan, kun kurssi on kurssiehtojen mukaisesti suoritettu. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI21 1781 3000 0151 79 Trinno Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Ulkomaantilaukset IBAN: FI21 1781 3000 0151 79 BIC/SWIFT: NDEAFIHH.
TOIMITUSAIKA
Kurssin suorituksesta myönnetään todistus, kun kurssi on suoritusehtojen mukaisesti suoritettu. Todistus toimitetaan sähköisesti käyttäjän tilauksessa määrittämään sähköpostiosoitteeseen. Niistä kursseista, mistä myönnetään pätevyyden osoittama kortti, pyritään se postittamaan 14 vuorokauden kuluessa.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Trinno Oy:n verkkosivuilla.
Toimitustapa ja toimituskulut
Kurssin ostohinnat sisältävät posti- ja pakkauskulut, ellei toisin ole määritetty.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain Trinno Oy:n koulutusjärjestelmässä aloittamattomia kursseja.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi,
- pankkitilinumerosi sekä
- kopio Trinno Oy:n tilausvahvistuksesta.
Palautusosoite:
Sähköpostitse: sales@trinno.fi
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua ostosta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi palautusosoitteeseen.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa Käyttöehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin Käyttöehtoihin.
Trinno Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Trinno Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.