Tältä sivulta löydät yleisimmät meille esitetyt kysymykset ja vastaukset niihin.

  • Hukkasin korttini/todistukseni, mitä teen?
    • Uuden kortin saat jättämällä yhteystietosi Ota yhteyttä -sivulla olevalla yhteydenottolomakkella. Ennen kuin olet saanut uuden korttisi voit käyttää todistusta koulutussuorituksesi todentamiseen. Mene Minun tiedot –sivulle (Minun tiedot -sivulle pääset vain kirjautuneena) ja valitse suoritetun koulutuksen todistus.
  • Kuinka voin jatkaa keskeneräistä koulutusta?
    • Mene Minun tiedot  –sivulle (Minun tiedot -sivulle pääset vain kirjautuneena) ja valitse Jatka keskeneräistä koulutustasi.
  • Millä laitteilla voin suorittaa koulutukseni?
    • Yleisimmillä laitteilla joissa on internetyhteys ja verkkoselain, mm. tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.
  • Ostin koulutuksen, mistä pääsen suorittamaan sen?
    • Siirry sivun ylälaidasta Minun koulutukset –sivulle (Minun koulutukset -sivulle pääset vain kirjautuneena) ja valitse suoritettava koulutus.
  • Kuinka pitkään ostosta koulutus on suoritettavissa?
    • Koulutukset ovat käytävissä ja kerrattavissa ko. koulutuksen ostopäivästä koulutuksen voimassaolon ajan.
  • Mitä teen, jos en muista salasanaani?
    • Katso ohjeet salasanan vaihtoon Ohjeita -sivulta.

 

Jos et löytänyt täältä apua, niin voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme Ota yhteyttä -sivulta

Ohjeita -sivulta löytyy apua rekisteröitysmiseen sekä ostoihin liittyviin asioihin.