Tältä sivulta löydät yleisimmät meille esitetyt kysymykset ja vastaukset niihin.

  • Hukkasin korttini/todistukseni, mitä teen?
    • Uuden kortin saat jättämällä yhteystietosi Ota yhteyttä -sivulla olevalla yhteydenottolomakkella. Ennen kuin olet saanut uuden korttisi voit käyttää todistusta koulutussuorituksesi todentamiseen. Mene Minun tiedot –sivulle (Minun tiedot -sivulle pääset vain kirjautuneena) ja valitse suoritetun koulutuksen todistus.
  • Kuinka voin jatkaa keskeneräistä koulutusta?
    • Mene Minun tiedot  –sivulle (Minun tiedot -sivulle pääset vain kirjautuneena) ja valitse Jatka keskeneräistä koulutustasi.
  • Millä laitteilla voin suorittaa koulutukseni?
    • Yleisimmillä laitteilla joissa on internetyhteys ja verkkoselain, mm. tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.
  • Ostin koulutuksen, mistä pääsen suorittamaan sen?
    • Siirry sivun ylälaidasta Minun koulutukset –sivulle (Minun koulutukset -sivulle pääset vain kirjautuneena) ja valitse suoritettava koulutus.
  • Kuinka pitkään ostosta koulutus on suoritettavissa?
    • Koulutukset ovat käytävissä ja kerrattavissa ko. koulutuksen ostopäivästä koulutuksen voimassaolon ajan.
  • Mitä teen, jos en muista salasanaani?
    • Katso ohjeet salasanan vaihtoon Ohjeita -sivulta.
  • Mitä, jos en pääse kirjautumaan järjestelmästä saadulla salasanalla?
    • Salasana pitää olla täsmällisesti sama kuin järjestelmän lähettämässä sähköpostissa, isot ja pienet kirjaimet, erikoismerkit jne. Salasanan voi myös kopioida sähköpostista ja liittää sille varattuun kenttään. Jos et kuitenkaan pysty kirjautumaan ota yhteyttä meihin, yhteystiedot löytyvät Ota yhteyttä -sivulta.

 

Jos et löytänyt täältä apua, niin voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme Ota yhteyttä -sivulta

Ohjeita -sivulta löytyy apua rekisteröitysmiseen sekä ostoihin liittyviin asioihin.