Tälle sivulle olemme keränneet joitain saamiamme palautteita. Anonymisoimme, siis peitämme lähettäjän tiedot kaikista palautteista. Arvostamme suuresti jokaista saamaamme palautetta. Vain niistä tiedämme kehittyä tai olla tyytyväisiä toteutuksiimme. Anna rohkeasti ruusuja tai risuja. Palautteen antamiseen voit käyttää palautesivuamme.

Kaikkiin asiakaspalautteisiin emme ole vastanneet, asiakkaan niin halutessa. Mutta jokaiseen olemme reagoineet. Asiakkaiden kohtaamat ongelmat kuten ”koulutus jumitti” voi aiheuttaa asiakkaan laite (käyttöjärjestelmä, selain tai selaimen evästeet), verkkoyhteys (verkon pätkiminen tai yhteysnopeus) tai Trinnon verkkopalvelu (jota monitoroimme). Yleisimmin jumiutumista aiheuttaa asiakkaan laite ja toistaiseksi verkkopalvelumme ei ole aiheuttanut kertaakaan ko. ongelmia. Useimmiten ongelmia aiheuttaa selaimen evästeet, joihin me emme voi vaikuttaa. Ongelman ratkaisee evästeiden poistaminen esim. viikon ajalta. Joskus ongelman ratkaisee Windowsin uudelleenkäynnistäminen.

Asiakaspalvelumme pyrkii auttamaan jokaisessa ongelmassa. Ota meihin rohkeasti yhteyttä!